Subject: Küsimus seoses väljastatud hinnanguga hooldekodule
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 15:34:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutame seoses pikaajalise probleemiga, millele siiani ootame ametliku 
vastust või lahendust.
Terviseamet oli väljastanud hinnangu hooldekodule( Muuga hooldekodu OÜ, 
üksuse aadress: Marja 7, Tallinn) ning märkinud, et 1.korruse elutuba ning 
2.korruse toad avanevad põhja, kuid aga tegevusloa oleme saanud.
08.12.2023 oleme võtnud ühendust inspektor Marianne Reinartiga seoses 
konsulteeritavate küsimustega teenuse laiendamisega esimesele korrusele. 
Marianne tuli kohapeale koos inspektor Anna Trapidoga ning näitasime neile 
plaane ning ruumide jaotamist, Anna Trapido on öelnud, et märkuse 
põhjapoolse suuna kohta võib ära likvideerida kui näitame päikese sattumist 
elutubadesse. Ehituse osas leppisime kokku ning nemad olid sellest 
teadlikud, et hiljem taotleme teenuse saajate arvu. Saatsime kõik tõendused 
19.04.24 Mariannele ära, aga siiani pole vastust ega lahendust saanud. 
Samuti meil pole siiani infot miks inspektor otsustas, et meie maja aknad 
aknad avanevad põhja, kui meie ehitusprojektis on selgelt kirjas, et krunt 
paikneb pikisuunaga kirde-edela suunas!
Samuti oleme Sotsiaalkindlustusameti peainspektor Tiiu Pärnmäega kogunud 
kõik andmed meie olukorra kohta ning edastanud Terviseametile.

Meie poolt on üles ehitatud hoone esimene korrus teenuse suurendamiseks, 
palun andke ametlik vastus milline on lõplik lahendus Marja 7 oleva hoonega.

Lugupidamisega
Svetlana Bezgodko

Muuga hooldekodu OÜ juhatuse liige
+372 5300 8580

Subject: Küsimus tegevusloa muutmiseks ja Terviseameti hinnangule
From: "Eakatekodu Lootuse Rand" <[email-masked]>
To: "Marianne Reinart" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Dec 2023 15:26:32 +0300

Tere Marianne

Kirjutame seoses Marja hooldekodu( aadress: Marja 7, juriidiline nimetus: 
Muuga hooldekodu OÜ) sooviga laiendada teenust esimesele korrusele. Kuna 
seal on vaja osaliselt rekonstrueerida ruume, siis sooviksime teie hinnangut 
antud töödele, et tegevusloa muutmisel ei tekiks meil arusaamatusi. Kas meil 
oleks võimalik teiega kohapeal kohtuda ja näidata planeeritavad tööd?

Teie vastust ootamas jäädes
Svetlana Bezgodko

Hooldekodu juhataja
&#43;372 53008580

Subject: Muuga Hooldekodu OÜ Marja 7 hinnang
From: "Eakatekodu Lootuse Rand" <[email-masked]>
To: "Marianne Reinart" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 15:30:35 +0300

Tere Marianne

Kirjutan teile seoses hinnanguga, mis oli väljastatud Muuga hooldekodu 
OÜ-le, Marja 7 aadressil. Sotsiaalkindlustusamet soovitas meil otse võtta 
teiega ühendust, et muuta olemasolevat hinnangut.
Saadan kirjaga pildid, kus on näha päikesevalgust ajaliselt meie hoones- 
insolatsiooni firma ütles, et meie hoone ei asu põhjas kuna nõutavate 
arvutustehteid järgi on ~2,5 tundi päikese valgust 22 aprill ja 22 august. 
Sellel ajavahemikul on meil seda valgust palju rohkem.
Palun muutke hinnang kuna meie hoone vastab tervisekaitsenõutele.

Lugupidamisega
Svetlana Bezgodko

Muuga Hooldekodu OÜ juhatuse liige

Subject: Marja 7 ruumide plaanid, päikesekalkulaatori kuvatõmmised
From: "Eakatekodu Lootuse Rand" <[email-masked]>
To: Tiiu Pärnmäe <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 16:19:30 +0300

Tere Tiiu

Tänan väga meeldiva kohtumise eest, saite oma silmaga tutvuda meie 
toimetustega ja eluga.

1. Saadan esimese ja teise korruse plaanid, kus on näidatud ruumide jaotus 
pindadel.

2. Tallinna Linnaplaneerimise arhiivist võetud hoone projekti asendiplaani 
kirjelduse pilt, kus kirjeldatakse hoone paiknemist.

3. Kuvatõmmised ülemaailmse päikesekalkulaatori lugejalt. Võtsime 
päevavalguse hindamiseks kahte päeva:
23.02.2024( kellaaeg: minutid: sekundid):
Koiduaeg: 06:55:24
Päikesetõus: 07:36:45
Päikese tipp/ kulminatsioon: 12:34:38
Päikeseloojang: 17:33:37
Hämarus/ pimeaeg: 18:15:03
Päevavalguse kestus kokku: 9h 56 min 52sek

23.05.2024( kellaaeg: minutid: sekundid):
Koiduaeg: 03:22:02
Päikesetõus: 04:29:34
Päikese tipp/ kulminatsioon: 13:18:02
Päikeseloojang: 22:07:57
Hämarus/ pimeaeg: 23:16:29
Päevavalguse kestus kokku:  17h 38min 23sek

Lugupidamisega
Svetlana Bezgodko

Hooldekodu juhataja
&#43;372 5300 8580